Příjemně nabitá odměna
Prvním společným projektem se společností Lidl byl a je projekt Naše stravenka – výhodné stravenky pro zaměstnance, které lze uplatnit jako jediné v obchodech Lidl a Kaufland. Dalším jedinečným počinem této společnosti je následující projekt.
Ne nadarmo se říká, že dobrou firmu dělají dobří a spokojení zaměstnanci, tak proč je jednou za čas neodměnit malým dárkem. Tak spatřil světlo světa další benefit z lidlovské produkce - dárkové karty! Naším úkolem bylo vytvořit návrh designu podstránky již existujícího webu a funkční objednávkový systém s databází objednávek.
Dárkové karty jsou prezentovány na webu nasestravenka.cz. Nejdříve tedy bylo třeba vytvořit wireframe a design podstránky, na které budou karty prezentovány. Zároveň zde má fungovat objednávkový formulář. Klient tak na jednom místě projde celým procesem aktivace.
Dárek by ve vás měl vyvolat úsměv, radost – což nakupování s předplacenou kartou rozhodně je! Hlavní screen jsme tedy designovali do pohodové atmosféry nákupu s usměvavou krásnou dívkou. Přidali jsme jednoznačné sdělení a CTA pro objednávku.
Grafické prvky s jednoduchým textem popisují podmínky použití dárkových karet a celý proces jejich aktivace. Uživatel tak velice rychle získá představu o tom, jak celý proces objednávky karet bude probíhat.
A jde se na nákup!
Objednávkový systém pro dárkovou kartu jsme měli již z předchozího projektu vytvořený. Museli jsme do něj tedy celý proces tvorby objednávky a aktivace dárkových karet naimplementovat. Do klasického objednávkového systému karet a stravenek jsme tak vložili další subsystém s dárkovými kartami.