Dárková
karta Lidl

Příjemně nabitá odměna

… …

ZAČÁTEK PROJEKTU

Další spolupráce


Prvním společným projektem se společností Lidl byl a je projekt Naše stravenka – výhodné stravenky pro zaměstnance, které lze uplatnit jako jediné v obchodech Lidl a Kaufland. Dalším jedinečným počinem této společnosti je následující projekt.

Ne nadarmo se říká, že dobrou firmu dělají dobří a spokojení zaměstnanci, tak proč je jednou za čas neodměnit malým dárkem. Tak spatřil světlo světa další benefit z lidlovské produkce - dárkové karty! Naším úkolem bylo vytvořit návrh designu podstránky již existujícího webu a funkční objednávkový systém s databází objednávek.

UŽIVATELSKÁ ČÁST

Design webu


Dárkové karty jsou prezentovány na webu nasestravenka.cz. Nejdříve tedy bylo třeba vytvořit wireframe a design podstránky, na které budou karty prezentovány. Zároveň zde má fungovat objednávkový formulář. Klient tak na jednom místě projde celým procesem aktivace.

Dárek by ve vás měl vyvolat úsměv, radost – což nakupování s předplacenou kartou rozhodně je! Hlavní screen jsme tedy designovali do pohodové atmosféry nákupu s usměvavou krásnou dívkou. Přidali jsme jednoznačné sdělení a CTA pro objednávku.

Grafické prvky s jednoduchým textem popisují podmínky použití dárkových karet a celý proces jejich aktivace. Uživatel tak velice rychle získá představu o tom, jak celý proces objednávky karet bude probíhat.

ZAČÍNÁME NA FRONTENDU

Proces nákupu


Objednat dárkové karty je velice intuitivní a přehledné:

  • Výběr typu a počtu produktů pomocí input type number
  • Aktuální přepočet ceny za produkt a celkem za objednávku
  • Vyplnění dodacích údajů
  • Odeslání objednávky

Aktivace karet není o moc složitější:

  • Na kontaktní email klienta přijde faktura
  • Po zaplacení jsou karty odeslány na adresu klienta
  • Po obdržení klient karty zaktivní pomocí aktivačního linku, který je zasílán emailem

A jde se na nákup!

…

POKRAČUJEME BACKENDEM

Technologie


Objednávkový systém pro dárkovou kartu jsme měli již z předchozího projektu vytvořený. Museli jsme do něj tedy celý proces tvorby objednávky a aktivace dárkových karet naimplementovat. Do klasického objednávkového systému karet a stravenek jsme tak vložili další subsystém s dárkovými kartami.